قوانین و مقررات
تعریف مشتری:
هر کاربری که در این وب سایت ثبت نام کند و بخواهد از خدمات آن استفاده نماید از این پس در قوانین و بندهای این صفحه به عنوان مشتری شناخته می شود.
تعریف مجری:
اجرای کلیه خدماتی که در این وب سایت ارائه می شود توسط سایت وب صیادی انجام شده و از این پس در قوانین و بندهای این صفحه به عنوان مجری شناخته می شود.
مشتری و مجری خود را ملزم و متعهد به رعایت و اجرای تمام بندهای قوانین و مقررات سایت وب صیادی (همین صفحه) می دانند:
توجه !
قوانین و مقررات این صفحه ممکن است در صورت نیاز بروزرسانی شود، لطفا به صورت دوره ای و یا قبل از هربار استفاده از سایت مجددا این صفحه را مطالعه نمایید.
قوانین کلی:
- سوالات قبل از خریدپلن خود را بهتر است از طریق تلگرام به شماره ۰۹۳۶۷۵۱۰۰۶۸ بپرسید.
- کلیه خدمات پس از پرداخت مبلغ مشخص شده و ثبت درخواست در پیامرسان تلگرام مورد بررسی قرار گرفته و در لیست کاری ما قرار خواهد گرفت و تماس تلفنی، پیامک و یا پیام در سایر شبکه های اجتماعی ملاک انجام درخواست شما نمی باشد.
- در حال حاضر کلیه مکاتبات بین مشتری و مجری از طریق تلگرام بوده و برای مواردی که نیاز به هماهنگی دارد از طریق شماره همراه ۰۹۳۶۷۵۱۰۰۶۸ انجام خواهند شد. در صورتیکه مواردی بصورت تلفنی هماهنگ شوند اما در تلگرام ذکر نشوند، هرگز امکان استعلام حسن انجام کار وجود نداشته و در صورت ایجاد مشکل مجری هیچ خسارتی را عهده دار نخواهد بود.
- هر سرویس خریداری شده مخصوص یک وب سایت است. در صورتی که چند دامنه داشته باشید نیاز به تهیه پلن های مجزا برای هر دامنه خواهید داشت.
- بروزرسانی قالب زمانی انجام میشود که قالب فرزند فعال بوده و تغییرات در قالب فرزند انجام شده باشد. در غیر اینصورت بروزرسانی قالب در پلن پشتیبانی انجام نشده و برای بروزرسانی زمان و هزینه برای شما برآورد می گردد. در نهایت کلیه تغییرات به قالب فرزند منتقل شده و فعال می گردد و برای آینده فقط قالب بروزرسانی شده در سایت شما قرار خواهد گرفت.
- احترام به مشتری و رسیدگی به موقع به درخواست ها جزء قوانین وب صیادی بوده و تمام تلاش ما بصورت روزانه در همین زمینه خواهد بود و از شما مشتری گرامی تمنا داریم در تلگرام و تماس های تلفنی جوانب احترام متقابل را رعایت کرده و با صبوری و هماهنگی با مجری به نتیجه دلخواه طرفین که رسیدگی به موقع به درخواست ها و همچنین بالاترین کیفیت است نائل آییم.
- در صورتیکه بعد از انجام تغییرات توسط مجری، مدیر سایت یا طراح سایت تغییرات اعمال شده را حذف کند، اختلالات پیش آمده به عهده مشتری بوده و در صورت تکرار این مسئله از ادامه همکاری با ایشان ممانعت خواهد شد.
- تا زمانیکه مجری روی سایت مشتری کار میکند نیاز است که روی سایت تغییراتی از سمت کاربران ایجاد نشده و در صورت رویت این مسئله مجری از ادامه همکاری با مشتری معذور خواهد بود.
تعهدات مشتری:
- مشتری باید هنگام عضویت و خرید، اطلاعات خود را به طور صحيح و واقعی تکمیل نمايند.
- مشتری متعهد می گردد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. کاربر می بایست به دلایل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط نماید. بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی که از طریق حساب کاربر انجام می گیرد، چه بوسیله خود کاربر و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده کاربر می باشد.
- زمانیکه مشتری درخواستی در تلگرام ایجاد کرد و مجری در حال کار روی درخواست مشتری باشد، مشتری به هیچ وجه نباید تداخلی در سایت ایجاد نماید برای شفافیت در این مسئله چند مثال میزنیم. برای مثال افزونهای نصب و یا حذف نشود و یا نسخه پشتیبانی از وب سایت بازگردانی نشود و یا فرد دیگری همزمان روی همان مسئله از سایت که مجری در حال فعالیت است کار نکند و با این کار تداخل ایجاد نشود. در صورتیکه این مورد از سمت مشتری ایجاد شود با ذکر دلیل درخواست مشتری به حالت معلق درآمده و بسته خواهد شد.
تعهدات مجری:
- مجری موظف است خدمات ارائه شده را در بازه زمانی ذکر شده انجام دهد.
- اسناد و مدارک و اطلاعاتی که جهت انجام طراحی پروژه کسب می گردد بعنوان امانت نزد مجری بوده و حق ارائه آن را به اشخاص حقیقی و حقوقی غیر ندارد.
- هر گونه تقاضای تغییر در پروژه که فراتر از موارد ذکر شده در پلن خریداری شده باشد با توافق طرفین و دریافت هزینه جداگانه و همچنین در بازه زمانی تعیین شده از سوی مجری انجام پذیر است.
- مجری تعهدی در قبال ورود تمامی اطلاعات به سایت ندارد و تنها به همان مقدار که در پلن خریداری شده آمده است موظف به انجام این کار است.
- پس از تحویل خدمات، مسئولیت هر گونه تعدیل و تغییراتی که در کدها و تنظیمات وب سایت مشتری صورت پذیرد و همچنین اشتباهات احتمالی از طرف مدیر سایت که باعث از بین رفتن یا اشکال در سایت شود کاملا به عهده مشتری بوده است و مجری تعهدی نسبت به رفع آن ندارد. هزینه رفع این گونه اشکالات طبق توافق طرفین در آن زمان، احتساب و توسط سفارش دهنده مشتری به مجری پرداخت می شود.
- در صورت خرید لوازم طراحی سایت ( قالب و افزونه و هاست و دامنه و… ) توسط مجری، مجری موظف است دسترسی های حساب کاربری این لوازم را در اختیار مشتری قرار دهد.